I, mY, mE, MinE

Friday, June 17, 2011

Tinggal Menanti Takdirnya....:'(

Apa beza cinta dgn sayang?Aku mula terfikir beza bg kedua2 ayat ni..ada org ckp bila kita cintakan seseorang perasaan tu susa nk ilang walaupun d mamah usia...sayang ni lak subjektif..dgn semua pun bole dikatakan sayang...erm...dulu aku susa nk trima khilangan org yg aku syg..tp smakin meningkat dewasa dan melalui byk pengalaman couple-break-couple ni...aku rsa aku da fham mkna cinta tu...aku rsa aku da tau siapa yg aku cinta dlm hidup ni...lelaki yg byk mengubah hidup aku...uhuhu......habis la lelaki2 yang baca blog aku ni...uhu....aku cinta pada sumbody yg berada di 1 negeri yg bersebelahan dgn tmpat asal aku manakala aku sayang pd lelaki yg berada x jauh dari tempat aku....mesti kowg x faham kn mksud aku ni??Hanya Tuhan la yg menentukan jodoh ku dgn siapa...aku hanya mampu berdoa muda2han aku didekatkan dgn lelaki yg baik...amin~~apapun aku ni just pelakon di atas pentas dunia ni...dan Dia la yg layak mengatur perjalanan hidup aku ni...mmg sedih....terpaksa la aku melupakan lelaki yang aku cinta ni demi lelaki yg aku sayang dlm hidup aku..sebab aku dapat rasakan yang lelaki yg aku cinta ni bukan dijadikan untuk aku....Berjumpa dlm kesedihan,bercinta dlm ketakutan dan pengakhiran nya berpisah dlm linangan air mata...sebab bkn kami yang mau dlm keadaan jauh mcm ni...hurmmmmmmmmmmmmmmmm.....aku cuma bole pejamkan mata dan tarik nafas dalam2 supaya air mata ni x mengalir lagi......:( :(

No comments:

Post a Comment