I, mY, mE, MinE

Sunday, October 2, 2011

Yo WassUp wAssUp....

weh.....punya la lama aku x update bendala blogspot aku ni....besala...student journey ni xkan lepas drp Bz..Busy...B.U.S.Y....dan bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......yeah.....B.O.R.I.N.G......huhu......Alhamdullilah....dengan kuasa Allah SWT aku masi lg mmpu menulis dan dpt gak aku cari password blogspot aku ni...heheheh.....pergh....byk sgt buka laman sosial tu yg x dpt nk ingat tu stiap password...kena2 lagi setiap website aku layan lain password....padan la jg muka aku ni....hehehe....well......1st of all nk citer apa ya??ok la.....Alhamdullilah....setelah byk menangis ( besalah org perempuan xkan nk marah lak kan?t d gelar singa betina lak...hehehe...)aku akhirnya dpt gak apa yang aku harapkan slama ni....hehehe...msti korg fkir hal cinta aku ni lagi kn???tettttt...........................totally wrong...it is bout my study...weh....x sangka....prtama kali dlm hidup aku dpt full A dlm sume subjek....huhu.....itu la org ckp usaha lebih Insya Allah ada la rezeki tu....huu.....sesungguh nya....aku hepi....aku pun xtau nk reward apa pd diri aku ni....hurm......aku reward dgn TIDO......hahaha......aku mmg suka tido...bila tension,lapar,kenyang dan sm wktu dgn nya..mula la aku hadap bantal dan tilam empuk aku tu...huhu....my world begins wit ZZZzzzzzzzzzzzzzz.....hehehe.......papun itu je la yg dpt aku kongsikan...sbnarnya byk crita aku ni..tp aku pun x tahu nk start dr mna....kna ada approval dlu drp sseorg....hehehe....biarlah rahsia.....:)

No comments:

Post a Comment